Algemeen
- Wat als ik gebruik maak van een PC met Windows XP?
- Er staat dat mijn bestelling 'Wordt verwerkt'. Wat wordt hiermee bedoeld?
- Heeft u tips voor het kiezen van een wachtwoord?
- Hoe gebruik ik een actiecode?
- Hoe geef ik een adreswijziging door?
- Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
- Hoe kan ik mij in- of uitschrijven voor de nieuwsbrief?
- Hoe kom ik aan een actiecode?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
- Ik heb een klacht wat nu?
- Ik wil graag de aanbiedingen per mail ontvangen, kan dat?
- Jullie hebben het keurmerk 'Thuiswinkel Waarborg'. Wat betekent het keurmerk voor mij als klant?
- Kan ik advies krijgen over een product?
- Kan ik mijn koelkast/diepvriezer in een niet geisoleerde ruimte plaatsen?
- Levert Scheer & Foppen ook aan zakelijke klanten?
- Levert Scheer & Foppen ook inbouw diensten?
- Mijn vriezer werkt niet goed maar hij is net nieuw. Waar kan dat aan liggen?
- Waar vind ik de algemene voorwaarden?
- Waarom moet ik mezelf registeren op de website?
Bestellen
Betalen
- Ik ben een zakelijke klant. Kan ik op rekening betalen?
- Kan ik met creditcard betalen?
- Kan ik ook kiezen voor een rembourszending?
- Kan ik veilig betalen?
- Op welke wijze kan ik betalen?
- Welke creditcards accepteren jullie op de website?
- Zijn er kosten verbonden aan betalen onder rembours?
- Zijn er nog kosten verbonden aan betalen met creditcard?
Bezorgen
- Ik was niet thuis en heb de bezorgers gemist. Wat nu?
- Bezorgen jullie ook in de avonduren?
- Bezorgen jullie ook op zaterdag?
- Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
- Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?
- Hoe snel bezorgen jullie?
- Ik heb geen track & trace code ontvangen, wat nu?
- Ik woon op een van de Waddeneilanden, bezorgen jullie daar ook?
- Kan een wasdroger op een wasmachine worden geplaatst?
- Kan ik een voorkeurstijd aangeven voor op de bezorgdag?
- Kan ik mijn oude apparatuur meegeven aan de PostNL bezorgers?
- Kan ik mijn oude apparatuur ook inleveren bij een PostNL servicepunt?
- Kan ik op een ander bezorgadres laten bezorgen?
- Leveren jullie op zon- en feestdagen?
- Mijn aankoop moet naar de 2de of 3e verdieping. Doen jullie dat ook?
- Nemen jullie ook mijn oude apparaat mee?
- Waar kan ik terecht als ik ontevreden ben over de bezorging?
- Wat zijn de bezorgkosten van een product?
- Wat zijn de verzendkosten?
- Welke service mag ik verwachten bij de aflevering van mijn Amerikaanse koelkast?
- Welke service mag ik verwachten bij de aflevering van mijn fornuis?
- Welke service mag ik verwachten bij de aflevering van mijn koelkast?
- Welke service mag ik verwachten bij de aflevering van mijn side-by-side koelkast?
- Welke service mag ik verwachten bij de aflevering van mijn vaatwasser?
- Welke service mag ik verwachten bij de aflevering van mijn wasdroger?
- Welke service mag ik verwachten bij de aflevering van mijn wasmachine?
Ruilen & Retouren
- Betaal ik verzendkosten als ik een product retourneer?
- De kwaliteit van mijn televisie valt tegen. Kan ik deze nog retourneren?
- Hoe kan ik een retourmelding doorgeven?
- Ik ben ontevreden over het product. Mag ik het retourneren of ruilen?
- Krijg ik mijn geld terug als ik besluit een artikel te retourneren?
- Mijn verpakking is er niet meer. Wat nu?
Garantie & Reparatie
- Heb ik ook garantie op een reparatie?
- Hoe kan ik de garantieperiode uitbreiden?
- Hoe lang duurt een reparatie gemiddeld?
- Hoe lang heb ik fabrieksgarantie op een apparaat?
- Kan ik mij defecte apparaat ook laten afhalen voor reparatie?
- Mijn apparaat is stuk. Waar kan ik deze aanmelden voor reparatie?
- Waar kan ik de status van mijn reparatie inzien?
- Wat is de self service module?