0900 - 73 66 546 €1 per gesprek *
Winkelwagen
Uw Winkelwagen is nog leeg

Service & Garantie: Zo doen wij dat.

Hoe kan ik een retour/reparatie aanmelden?

Helaas is het mogelijk dat een aankoop defect gaat of dat de aankoop niet voldoet aan de verwachtingen (14 dagen herroepingsrecht). Om deze service vlot en goed te regelen hebben wij een Self Service Module klaar staan. Wij raden u aan hier uw defect aan te melden. U wordt hierbij op eenvoudige wijze naar de juiste procedure geleid. Ook voor het retourneren van een product binnen 14 dagen kunt u gebruik maken van de self service module.

Heeft u een probleem (defect) ontdekt dan heeft u tot uiterlijk 2 maanden de tijd om dit ons te laten weten. Houd er rekening mee dat de klacht niet het gevolg is van onjuist gebruik, bijvoorbeeld doordat u het heeft laten vallen of redenen vanuit omstandigheden die buiten het product liggen. U kan anders met kosten worden geconfronteerd. Lees goed de gebruiksaanwijzing (ook met betrekking tot onderhoudsvoorschriften).

Hoe werkt de garantieprocedure?

Scheer en Foppen of haar servicecentra onderzoekt het product en bepaalt of uw probleem onder de garantie valt. Soms zullen we uw medewerking nodig hebben om na te gaan dat aan de garantievoorwaarden is voldaan. Als we constateren dat het product onder de garantieregeling valt kunnen wij eerst proberen om het product te repareren. Als dit niet lukt, niet mogelijk is of de reparatie niet realistisch is zullen wij het product vervangen voor een vergelijkbaar product met minstens dezelfde specificaties. Als wij het product niet (tijdig) kunnen repareren of vervangen, mag u de koop ontbinden als dat redelijk is gezien het probleem van het product. U krijgt dan het aankoopbedrag terug. Los van de garanties behoud u uiteraard altijd de rechten die u op grond van de wet hebt.

Top
stel uw vraag

Om op Scheerenfoppen.nl eenvoudig te kunnen shoppen maken we gebruik van cookies. Bekijk hier hoe wij zorgvuldig omgaan met cookies.